Estries
Les estries són cicatrius permanents. En la seva fase vermella són tractables; en la seva fase blanca, ja no. El dermatòleg t’aconsellarà sobre quin tractament seguir per prevenir-les.
Un equip mèdic a la teva disposició
Som un grup de dermatòlegs universitaris dedicats a l'estudi i el tractament de les alteracions de la pell, els cabells i les ungles.
Compartim les mateixes fonts de coneixement i la mateixa ideologia sobre el tracte eficient i personalitzat al pacient.
El nostre repte és resoldre en el mínim termini possible totes les patologies que tinguin tractament i millorar la qualitat de vida de persones amb trastorns crònics de la pell.
A les nostres consultes de Terrassa i Sabadell hi participa el Dr. JA Moreno que segueix la mateixa línia de treball i filosofia de l'equip creat pel Dr. Francesc Grimalt fa més de seixanta anys i continuat pel Dr. Ramon Grimalt que segueix a càrrec de la direcció de la clínica.
La gestió electrònica dels historials dels nostres pacients, disponibles per a tot el nostre equip, garanteix una resposta ràpida i una gran disponibilitat horària.
Divulgació
Grimalt Dermatologia té una gran implicació en activitats acadèmiques i divulgatives. No només amb la participació en nombrosos congressos i esdeveniments científics i en llibres i publicacions indexades. També comptem amb una destacada presència als mitjans de comunicació. Prem els següents enllaços per conèixer la nostra activitat.
